2022年12月20日 星期二

靚靚打卡台式Cafe~ 嘆個Tea



難得屋企附近開咗間Cafe,一於下午去試試佢! 係我最喜歡嘅台式Cafe  #滷肉飯 #珍珠奶茶

下午嚟坐得好舒服,安排咗喺花花樹下面坐, 其實整間餐廳都佈置得好靚, 影相一流!


今次我哋下午食小食和甜品大滿足!


黑糖炸雞翼

即叫即炸,上枱熱辣辣又香脆!啖啖肉兼甜甜哋,好好味

小食推介要叫~



叫了兩款打卡甜品, 嚟到真係心心眼!

香芒雜雜

芒果千層蛋糕、芒果甘露布丁、芒果雪糕、泡芙

全部mango related, 芒果控不可錯過!千層蛋糕和泡芙芒果味都好突出,係布丁和蛋糕就唔夠多芒果,但擺盤好靚,作為下午茶2個人share好啱!



 

招牌珍珠奶茶奶蓋千層蛋糕

一上枱就覺得非常邪惡!超級超級好味

既可享受台式珍珠奶茶、又可品嚐千層蛋糕

阿仔都不停追食!


 

蘋果木煙燻咖啡

每口咖啡都有煙燻味,好特別~

咖啡比較回甘,配上甜點剛好!



 

花花世界

法國粉紅玫瑰、法國紫羅蘭、茉莉、桂花

我友人就愛嘆茶,佢對花茶大讚!

淡淡花香,飲落好舒服

 

因為嗰日太想食甜品,我諗下次嚟我都會試吓佢嘅午餐,就可以食滷肉飯或者排骨湯麵,價錢仲好吸引呢!

 

 

#taitaicafe #黃大仙 #wts #taiwan #cafe #甜品 #hkrestaurant #topcitybiteshk #topcitybites #hongkongfood #hk #hongkong #hkfood #hkfoodie #hkblogger #hkfoodblogger #香港 #香港美食 #週末好去處 #香港好去處 #嘆嘆台式Cafe #輕食之選 #手打奶蓋千層蛋糕 #3.6牛乳黑糖手打芋圓甜品 #香港打卡餐廳

沒有留言:

張貼留言