2019年5月27日 星期一

[泰國親子遊] 曼谷超平playroom (多圖)


來到曼谷好熱想Hea,但帶著小孩又想去玩,去邊好?海馬媽媽&海馬仔介紹你這個「曼谷超平playroom及商場 」!
✔️可以留一天的商場
✔️吃喝玩樂都包辦哂
✔️仲要有個超平playroom
✔️媽媽仲可以shopping
✔️最重要唔多人
✔️交通方便就在BTS站旁邊





================
⭐️特別介紹⭐️【華欣曼谷親子遊】
================
今次與海馬仔的目的地,就是 Molly Fantasy-Kidzooona !!! 適合2歲起的小朋友前來玩!

Playhouse 有咩玩?
✔️職業角色扮演體驗
✔️特大波波池
✔️充氣彈床
✔️滾筒
✔️充氣滑梯
✔️兒童車
✔️積木區


職業角色扮演體驗
這裡的職業角色扮演area超大超多!有消防員、廚師、郵差、醫生、超級市場收銀員、警察...這裡不比Kidzania遜色,有消防車坐、有警車坐,也有制服著,模擬去捉賊、救火喔!





特大波波池
這個森林系波波池超大,仲有一個2層滑梯在中間,海馬仔都玩左好耐!



充氣彈床
這個長跑道的設備也是很受小朋友喜愛,跑跑跑,放電一流!



滾筒
在其他playhouse未見過,適合比較大一些的小朋友玩!



充氣滑梯
雖然吹氣,但同樣好玩,可大小朋友一起滑下來,超斜、超快、超刺激!



兒童車及模擬賽車
相信是另一playhpuse必備項目,playhouse 內無指定開車的area,小朋友喜歡開車去到邊到玩就在邊停車就可以了!




積木及閱讀區
最後唔少得靜態區- 有積木區、電子圖書、圖書。積木仲要係用Hape! 






海馬媽分享:
✔️內有各色各樣不同種類的玩意!
✔️最重要唔多人!
✔️價錢便宜,小童105cm以下全日任玩價只需220泰銖(港幣55蚊),而大人每位陪同加100泰銖。帶著手帶可自由多次進出!
✔️playhouse出面還有很多額外付錢的遊戲機!
✔️位於大型商場內,媽媽可以逛街!


(as of 2018年12月)




Molly Fantasy-Kidzooona
官網 : http://www.aeonfantasy.co.th/
地址:5/F, 982/22 Sukhumvit Road Prakanong, Klongtoey, Bangkok 10110
BTS : Ekkamai Station; Exit 4


#mollyfantasy #kidzooona #大型兒童室內遊樂場#角色扮演#室內遊樂場#抵玩#曼谷#親子旅行#親子遊#曼谷親子遊



=============================
在邊?就係這個 Ekkamai 商場內,Ekkamai 商場位於BTS Ekamai 旁,以日本為主題,在BTS 站有接駁天橋可直達商場。


商場G/F 有好多野食,包括泰國食店、日式餐廳,5/F 有food court,唔怕無野食!
其他樓層有衣服店、書屋、美容院、雜貨店外,也有玩具店ToysRus, 母嬰店Mothercare, 也有很多電玩店!大小朋友都有啱玩既東西!



————————————
https://seahorsebb.blogspot.com/2018/10/2018-2018-1-httpsgoo.html



————————————
追蹤海馬仔的飲食[食譜],請like & follow 海馬仔成長日記 │ 亦歡迎大家電郵聯絡我們試用產品或出席活動~
=====海馬仔Channel=====

沒有留言:

張貼留言