2019年6月1日 星期六

回復美肌!改善手臂粒粒!

我諗作為女孩子都明白...當你手臂有粒粒時~係好介意......就算我已結婚生小孩,仍然愛美!但手臂粒粒多是毛囊角化,胡亂磨走會隨時發炎!
上星期在Facebook睇到有個「毛囊角化療程」,可改善以下狀況的皮膚: 
- 油脂粒
- 暗粒
- 死皮過多
- 皮膚粗糙
- 膚色暗啞
- 膚色不均
- 色素沈澱

試做價不貴,店舖又在尖沙咀旺區,決心試一試!

約了平日夜晚上去,店舖佔全層,裝潢新、整潔,內心對地方加分。

美容師見我第一次試做,她好細心在療程前講解療程程序給我聽,而一邊做療程時也好細心不停問我有無不適,感覺很好!

療程前,我的手臂是這樣的,已經十多年了 >.< 一直都無勇氣和找不到方法治療…直至現在⋯⋯


療程過程給下:
1. 先清潔手臂


2. 用果酸及果酸中和 去除多餘角質及暢通毛孔


3. 打1064激光嫩膚、均勻膚色(打激光有少少痛,但接受到)


4. 敷上舒緩Mask

整個療程大概一個鐘左右,舒舒服服好快就過去~

看看我Before and After (無P圖!)
皮膚即時都有平滑左少少,而且有些膚色也淺色了。做了一次都見到有效果,也令我感到意外的!


美容師都有keep住溫馨提示要多搽lotion,滋潤皮膚!

療程除了手臂,亦可選其他部位:上手臂/下手臂/大腿/小腿/上半背/下半背
有興趣既靚靚,可以留comment, 我可pm你們有關資料~

Praise De Beauty
電話查詢: 2338 1117
Whatsapp預約: 6255 8337
https://api.whatsapp.com/send?phone=85262558337
地址:尖沙咀金馬倫道3號波蒂妮斯大廈20樓全層

沒有留言:

張貼留言