2019年7月16日 星期二

【台灣】 台北宜蘭親子遊。台北 Snoopy Play Center


好忙好忙⋯但都想同大家分享開心親子景點!  上個月我們同海馬仔去了好多朋友都推薦的宜蘭加上台北,機程大約1.5小時,小伙子就算無瞓覺(真係放咗電上機都無瞓到),都唔會太長時間同佢搏鬥,而且今次仲有好朋友一齊去,玩得好開心!



第一個想介紹就係這個在ATT 4 RECHARGE 的 SNOOPY Play Center,超大、超抵玩、超夢幻、超放電 !  
海馬媽我唔係 Snoopy fans 入到去都變左超喜歡! 小海馬當然玩得好盡興! 
仲要好抵玩,只係約HK$120 / 1大1小玩2小時~ 天呀,唔玩唔得囉!
最喜歡佢係一次性收費,唔洗入會,方便我地唔係常常去台灣玩的family~



此外,這個商場都好正,好多朋友都介紹過! 下雨天備案一定要有!
- 多個playroom適合不同年齡小朋友
- 吃喝玩樂咩都有
- 爸媽都可以shopping
- 唔多人、行得好舒服
- 雖然交通唔算好方便,地鐵要行10-15分鐘左右  (捷運文湖線 劍南站3號出口)


==========
講返正題,Snoopy Play Center親子樂園

以太空為主題的 Snoopy 主題樂園,內裡有18個玩區,超colorful,超好玩!  最重要係唔多人,比香港的playhouse人迫人,要爭玩具,好很多!

18個玩區,以下為幾個精選區域:
歐式甜點小市集: 小朋友可在此角色扮演西式甜品廚師~玩手工甜點、飲品等木質玩具,製作精美甜品比媽媽食~



冰雪小屋飄雪區深受孩子歡迎的冰雪小屋,體驗剷雪、玩雪沙~



冰上賽車場: 海馬仔最愛的車場,有多款不同座駕,包括警車、跑車…






太空世界溜滑梯及波波池: 以太空為主題的波波池區,內配多款大小高低的滑梯,包你小朋友玩到無哂電!







加勒比海小市集: 有多個小站可弄各款不同的美食,日式、燒烤、西式…


SNOOPY旋轉車小孩坐上去一定唔想落返來!


城堡花園音樂區: 在城堡花園裡,寶寶可玩各款樂器,例如: 鋼琴、吉他、鼓…開個音樂派對!



夢幻城堡變裝區: 這裡提供多款服飾,可盡情大變裝!



其他精彩區域包括:
扮演區


玩車區





小蜜蜂滑梯區



門票 (門票好可愛,是Snoopy個頭 ^^)
                       平日 / 假日
親子票            $460 / $490  (包一大一小)
大人單人票      $140 / $160 (滿12歲或以上)
兒童票            $370 / $390  (1-12歲)

以上票價包玩2小時,另外再送你「限定Snoopy明信片」,寫好放入郵筒,樂園仲會免費幫你寄出!



#海馬仔 #parentalblogger #hkblogger #開心分享 #台灣親子遊 #台北親子遊 #宜蘭親子遊 #海馬仔遊記#seahorsebb #hkkids #宜蘭 #台北 #親子遊 #台北宜蘭親子遊 #playroom #台北playroom #商場playroom

=================
Snoopy Play Center
捷運:捷運文湖線劍南路站3號出口
地址:台北市中山區敬業三路123號8樓 (ATT 4 Recharge)
營業時間:11:00-22:00


=================
ATT 4 Recharge 內有其他 playhouse:

樂福銀河鐵路餐廳





 Pa Park 爬爬客親子樂園



遊戲愛樂園


————————————
請Like Facebook 海馬仔成長日記  │ 亦歡迎大家電郵聯絡我們試用產品或出席活動~

=====海馬仔Channel=====
Facebook │ Instagram │ Blogspot

沒有留言:

張貼留言