2021年3月17日 星期三

 孕後期小分享


孕後期過得怎樣? 愈近生寶寶的日子,愈覺得好似無時間!!!



 

雖然好開心海馬仔可以正常返學,我又有返幾個鐘自己free time做嘢! 但竟然都唔夠用!! 奇怪!!



 

昨日醫生檢查話寶寶已有7磅!
唔怪之得重得我腳腫、行多步都好痛,這2個星期要食得貴精不貴多,令體重唔好上得太快!
繼續肥B不肥媽,準時出世就ok!

 

因為腳腫的關係,辛苦家人幫我多湊了海馬仔去上堂
媽媽我都好珍惜與海馬仔獨處的時間
相處時就覺得佢長大了很多
包括自理能力、表達自己能力、上堂專注度
最近幾晚都無半夜起身爬上我張床瞓
媽媽我竟然有點唔習慣 (講完昨晚就爬了過來????)
夜晚一定要老公按腳(加分)和 用孕婦枕墊起對豬腳瞓 (超好用的!)



 

仲有2個多星期⋯好似好多野都未準備好
剛剛今天才開始洗寶寶衣物、執下走佬袋
開始飲清胎毒的糖水
好似 #白蓮鬚雞蛋糖水 、 #腐竹雞蛋糖水

加油!! 繼續開心最後的孕期!!




———————————
孕後期小分享

子宮壓迫下肢靜脈與神經,會影響血液循環會產生背痛、腳腫、腰痛 或 恥骨痛
--> 日常生活中盡量多多休息、減少過度勞累


要注意鈣質的攝取,以免抽筋
--> 每天喝兩杯脫脂牛奶


妊娠紋好易出 因後期肚皮會在短時間內膨脹超快
--> 早晚搽妊娠油、注意飲食控制體重


隨時都有生產的準備
--> 執定走佬袋啦


#孕媽媽 #二寶媽媽 #二寶來了 #懶懶行 #但其實仲有2個半星期左右 #準時可以啦 #保持開心的心情 ❤️


————————————  

請Like Facebook 海馬仔成長日記  │ 亦歡迎大家電郵聯絡我們試用產品或出席活動~

=====海馬仔Channel=====

Facebook │ Instagram │ BlogspotGirlssss

SundayKiss│ Ohpama.com│ Cook1CookMamiDaily

Mamibuy │ ESDLife │ 媽媽經 │ 親子集合#tagmum 

ilovemama │ She.comU BlogWeSharePixnet 部落格


沒有留言:

張貼留言