2021年7月7日 星期三

謝謝你來做我的寶貝!


謝謝你來做我的寶貝, 今日海馬弟弟100天啦!

 

這個小寶寶最叻就係 食得  食少啲都大喊

同時又係 扭計王 小小人仔晚晚扭不停

不過佢唔扭計嘅時候,會常常笑! 係個 開心果

 

由知道你住進了我的肚子到出世後這100天

你長大了不少! 媽媽我好感恩

 

 

媽媽 我會繼續努力學習照顧好你和哥哥

我簡單嘅願望就係⋯

你們相親相愛、互相扶持、一同長大

做個有承擔的男孩子

疫情未過去,未能為你搞一場大大嘅慶祝會

不過媽媽我準備咗在家為你慶祝一番!

100天後要愈來愈乖啊!

 

 

#期待見證你每個第一次

#我們四個 #二寶媽媽

#自製咗小禮物紀念

#100天戒咗夜奶啦 




沒有留言:

張貼留言